Jak nakupovat
1. Nákupní košík – vložení zboží do košíku
Stačí kliknout na tlačítko „Do košíku“, což je první krok objednávky. Chcete si do košíku přihodit ještě něco dalšího? Můžete to udělat zase přes horní lištu naší nabídky. Zboží tady taky můžete smazat přímo z košíku.
Do nákupního košíku se dostanete vždycky kliknutím na „Košík“ v pravém horním rohu stránky a můžete v něm zadávat slevový kupón nebo dárkový poukaz přes tlačítko „Slevový kupón“.
2. Doprava a platba
Zde si zvolíte kam a jak budeme zboží posílat a jak budete platit. Prozatím zasíláme jen přes Zásilkovnu. Zaplatit můžete také různými způsoby.
3. Kontaktní údaje – vyplnění osobních údajů
Tady prosím vyplňte všechna políčka. Podle údajů, které tam zadáte, Vaši objednávku zpracujeme. Máte nějaké speciální přání? Můžete ho napsat do poznámky k objednávce – klikněte na „Zadat poznámku pro prodejce“ pod emailem. Máte vyplněno? Tak jděte na tlačítko „Odeslat objednávku“.
4. Dokončení objednávky
Tady najdete rekapitulaci a všechny důležité informace. Vše ještě zašleme emailem.
Chcete se na něco zeptat? Napište nám na info@ideaprint.cz.
Způsoby dopravy:
- Boxy a výdejní místa - K výběru prozatím pouze Zásilkovna.
Ceny jednotlivých přeprav vidí zákazník v košíku před odesláním objednávky v závislosti na volbách jeho objednávky.
Způsoby platby:
- Platební brána shoptet pay - platba kartou
- Platba převodem
- Dobírka
- DODACÍ PODMÍNKY
5.1. Způsoby dodání. Způsoby dodání, které můžete využít, naleznete na odpovídající stránce v našem
internetovém obchodě. Výběr konkrétního způsobu dodání budete moci provést v procesu objednávky.
5.2. Omezení dodávání zboží. Zboží dodáváme pouze v rámci České republiky.
5.3. Nabytí vlastnického práva. Vlastníkem zboží, které vám dodáme, se stanete převzetím zboží. Jste-li
podnikatelem, vlastníkem zboží, které vám dodáme, se stanete odevzdáním zboží, ne však dříve, než úplně
zaplatíte celkovou cenu.
5.4. Doba pro dodání. Doba pro dodání zboží se liší dle aktuální dostupnosti zboží, přičemž aktuální dobu dodání
naleznete vždy přímo v prostředí našeho internetového obchodu u jednotlivých produktů, případně je možné
nás ohledně dostupnosti a termínu dodání zboží možné kdykoliv kontaktovat prostřednictvím e-mailu či
telefonu. Ujednaná doba pro dodání zboží běží od uzavření smlouvy. Pokud má být celková cena uhrazena
před dodáním zboží, běží doba pro dodání zboží až od uhrazení celkové ceny. Zboží bude v této době dodáno
na místo určení. Pokud nejste spotřebitelem, tj. jste podnikatelem nebo nepodnikatelem, a zboží má být do
místa určení dodáno pomocí přepravce, bude zboží v této době předáno přepravci.
5.5. Převzetí zboží. Zboží jste povinni převzít v ujednané době a na ujednaném místě v závislosti na způsobu
dodání. Pokud má být zboží dodáno pomocí přepravce, jste povinni jej převzít při dodání do místa určení.
O termínu dodání Vás bude předem informovat zvolený přepravce.
5.6. Škoda na zboží při přepravě spotřebiteli. Pokud jste spotřebitelem, přechází na vás nebezpečí škody na
zboží převzetím zboží. V případě, že vám zboží bude dodáno poškozené, jste povinni nás o škodě neprodleně
informovat a to nejlépe:
5.6.1. emailem na emailové adrese info@ideaprint.cz
V případě, že poškození zásilky zjistíte již při přebírání zboží, jste povinni o poškození informovat nejen nás,
ale i přepravce při přebírání zboží. O rozbalení poškozené zásilky před jejím převzetím můžete požádat
přepravce a v případě, že zjistíte, že zboží bylo poškozeno, nejste povinni jej od přepravce převzít.
Doporučujeme řádně zdokumentovat poškozený vnější obal či jiné poškození zboží při převzetí nebo
neprodleně poté, aby bylo možné škodu nárokovat po přepravci.
5.7. Škoda na zboží při přepravě podnikateli a nepodnikateli. Pokud jste podnikatelem nebo nepodnikatelem
a zboží má být dodáno pomocí přepravce, přechází na vás nebezpečí škody na zboží předáním zboží prvnímu
přepravci. Pokud dojde ke škodě na zboží po přechodu nebezpečí škody, neodpovídáme za ni a škoda na zboží nemá vliv na vaši povinnost uhradit celkovou cenu a povinnost zboží převzít. V případě, že vám zboží
bude dodáno poškozené, jste povinni neprodleně reklamovat poškození zboží u přepravce.
5.8. Balení zboží. Pokud nebude ujednáno jinak, bude zboží zabaleno způsobem vhodným pro jeho uchování
a ochranu.